close

#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

生髮唔使急!最緊要快!生髮活髮防脫髮中心幫到你!】

 

生髮活髮防脫髮中心_5

 

 

成日聽朋友問「脫髮點算好啊?」「脫髮點搞啊?脫髮點點點之類既問題。脫髮呢家野當然係要對症下藥啦!而對付脫髮唯一實無死既方法就一定係生髮活髮。

 

防脫髮?首先要識得生髮活髮

 

生髮活髮防脫髮中心_1_1

 

「節流開源」呢句說話大家都應該聽過,當你資金就快無晒既時候,除左要係一D minor位節開支,仲要識得開拓新既收入來源。而理財同理髮其係一樣,當你脫髮問題逐漸明顯既時候,同時意味住你需要防脫髮,而防脫髮就係節流。不過頭髮一日一日咁甩,遲早有一日都會甩晒!所以遇上脫髮問題,我地除左需要防脫髮之外,更重要既係要識得生髮活髮生髮活髮即係開源,只有生髮活髮同保持健康既頭皮先可解決脫髮問題。

 

生髮活髮防脫髮小心得

 

而講到生髮活髮防脫髮,小妹都有小小心得可以同大家分享!首先,生活習慣係好重要!因為佢會影響係既荷爾蒙從而影響髮量!好似我以前讀書,每逢exam/sem尾成日趕deadline而晚晚45點先訓既個一排我就會甩得特別多頭髮=_=一黎可能係因為壓力脫髮,二黎都關生活習慣同作息事,所以有良好既作息同調節心態係防脫髮既第一步!

 

生髮活髮防脫髮中心_2

 

而防脫髮既第2步就係要揀岩護髮產品同洗頭水!因為小妹本身頭髮都唔多,所以好捨得投資/花好多時去研同試唔同產係頭髮度,希改善頭髮少同脫髮呢個問題。之前前前後後都用過唔少大牌子小牌子既護髮產品,so far Philip kingsley呢個牌子係我覺得最好用,用完頭髮真係甩少左,而且頭皮係好舒服,唔會話成日有頭皮屑/頭痕問題出現。不過philip kingsley呢個牌子係香港無得直銷,我都係上ig搵代購買,而且佢係外國係大牌子黎,好出名好多明星用佢,所以都容易搵到同比較有信心保證!我自己用開係佢地既Exfoliating weekly scalp mask,係for deep clean同平衡油脂分泌,而佢地都有唔同洗頭水揀,可以上佢地個網搵多D資料揀個岩自己既生髮活髮防脫髮產品。

 

生髮活髮防脫髮中心_4

 

最後一步都係最重要要一步,即係生髮活髮!平時自己係好難做到呢個step,因真係要生髮儀去幫,所以我都有出去出邊做生髮活髮防脫髮療程。最推薦既係新開oasis hair spa!!!!試左佢地既all in one真係好有驚喜!有專業治療師幫我分析頭髮狀況,然後deep clean同生髮活髮(我做個個咩紫外光線)都有做齊,過程真係好似做緊spa,好舒服!而且效果同其他centre比算係比較唔錯,最緊要係cp值高!因為佢地試做價只係$280…highly recommend!!! https://oasis-group.com.hk/services/全方位頭皮及髮絲激活再生療程

 

 

#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫髮 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()