#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

生髮首要救毛囊,幹細胞生髮原理是甚麼?

 

生髮活髮防脫髮中心OASIS HAIR SPA_1

 

你以為脫髮就咁生髮就可以解脫髮?好多人都唔理解究竟脫髮既原因係咩,亦都唔知生髮原理係咩,就走左去做生髮活髮防脫髮療程。想拯救生髮,就要對症下藥,所你首先要知道點解你會生髮,跟住你先可以對症下藥,諗下點樣生髮

 

生髮活髮防脫髮中心OASIS HAIR SPA_2

 

生髮原因除左遺傳性生髮、關荷爾蒙事既懷孕生髮之外,大部分人生髮既原因都係因為毛囊阻塞呢個原因。而毛囊阻塞型脫髮可以係因為油脂分泌過多、污垢積聚等等既原因。通常我地一個毛囊可以生到2-3條頭髮,如果毛囊阻塞既話,髮根吸受唔到營養,就會脫髮,令到一個毛囊可能得返一條頭髮,形成頭髮稀疏問題。與此同時,同一個道,就算頭髮少左,你會因頭皮污垢問而無辦法生髮活髮。所以係做所有生髮活髮防脫髮療程前,我地都要make sure毛囊係健康、頭皮係乾淨,咁先可以諗下生髮呢一步。所以頭皮深層去垢就係一個人人都要做,亦係生髮活髮防脫髮療程既第一步。

 

 

話脫髮原因有好多種,但唔係個個脫髮原因都岩你用,最好當然有個專業既頭髮健康檢測,睇下你既頭皮狀況係點啦。而oasis Hair Spa係我近呢幾年做過,覺得效果同服務都係數一數二既生髮活髮防脫髮中心。因為每次treatment前,oasis hair spa都會幫我頭皮檢測,然後先幫我製訂一個tailor-made最岩我既生髮活髮防脫髮療程,make sure係對症下藥!

 

 

我第一次去oasis hair spa既時做頭皮檢,見到頭皮係勁多油脂,一層野咁blcok晒毛囊,又有一點點發炎,毛囊又無刎乜髮於是治療師專門針對呢D問題幫我做左深層去垢、消炎同滲入營液,去激活D毛囊先。呢張圖係我做左幾次hair spa treatment後既情況,同當初好多油脂同無乜頭髮唔同!可以見到頭皮明顯好乾淨,一個毛囊亦有幾條頭髮,係正水準。不過治療師話髮根粗幼不一,黎緊就要幫我慢慢改善呢個問題。所以佢地係好step by step,好專業咁去做生髮活髮防脫髮呢樣野。

 

生髮活髮防脫髮中心OASIS HAIR SPA_4

 

第一步係拯毛囊,咁之既生髮活髮防脫髮療程就會簡單得多,亦會事半功倍。之前我就一直有係OASIS Hair Spa做一個叫「幹細胞生髮活髮療程」既hair treatment。不過我諗可能唔係好多人知咩係幹細胞生髮活髮,或者等我略略解釋下。所謂幹細胞生(stem cell)髮活髮療程即係佢地會用比較科學少少既方,生髮科技儀器配合生長因子精華去激活毛囊,誘發新毛囊,促進頭髮細胞再生能力,從而達到生髮活髮。so far我覺得自己而家係呢間oasis hair spa做既幹細胞生髮活髮防脫髮療程效果都好唔錯,價錢唔貴又專業,而佢其他treatment仲有$280既首次體驗優,有興趣既朋友可以click入佢地website睇睇: https://oasis-group.com.hk/services/amts%e5%b9%b9%e7%b4%b0%e8%83%9e%e7%94%9f%e9%ab%ae%e6%b4%bb%e9%ab%ae/

 

 

 

#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #壓力性脫髮 #懷孕脫髮 #飲食脫髮 #遺傳性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()