close

#profhilo #profhilo HK #profhilo香港 #不膠不假 #肌底活化細胞療程 #逆時針 #profhilo逆時針 #profhilo效果 #透明質酸 #膠原蛋白 #去紋 #減齡 #5分鐘逆轉肌齡 #oasismedical #oasisgrouphk

 

PROFHILO逆時針5分鐘逆齡術】

 

profhilo逆時針抗老活肌療程_oasismedical_2

呢排同家姐密密討論緊profhilo逆時針呢隻抗老療程,因為佢既美容師係咁sell話可以狂補充膠原蛋白,雖然我地未去到30歲,但過左25歲,都要開始考慮補充膠原蛋白呢樣野啦。但因為身邊無咩朋友做過profhilo逆時針,所以就一直持觀望狀態。

 

然後比媽咪聽到,就話自己想做profhilo開荒牛,又話自己老啦老啦,女人老得好快架,又叫我同家姐要趁後生做多d保養、補多d膠原蛋白,又話佢好似我地咁大個陣因為生左我同家姐,環境唔好無閒錢做緊膚療程,搞到膠原蛋白流失快,皺紋出晒黎,所以而家望落肌齡仲老過佢實際年齡。

 

profhilo逆時針抗老活肌療程_oasismedical_1_1

 

所以佢上個月既生日既時候,我同家姐夾份送左個$3888profhilo逆時針抗老去皺療程比佢做生日禮物,順便睇下profhilo效果係點。

 

>>>> $3888 profhilo逆時針抗老去皺活肌療程:http://bit.ly/348cNp0

profhilo逆時針抗老活肌療程_oasismedical_3

PROFHILO逆時針 before vs after

 

但其實本身我同家姐一直都strugglethermageprofhilo逆時針抗老療程比媽咪好架啦,因為thermageprofhilo逆時針都係可以做抗衰老同緊膚。不過有個幾關鍵既因素令我地最後揀左profhilo逆時針:

 

首先,PROFHILO最大既優點就係佢夠快,療程時間最快5分鐘就搞掂,因為我同家姐都有book其他treatment,但媽咪竟然快過我地出黎XD 而且profhilo無咁痛,唔似thermage咁,真係會痛到喊出黎。

 

再者係,profhilo係會令膠原蛋白激增12倍,仲有埋透明質酸,可以做到活化肌底同保濕效果,而thermage就係比較偏firming d。不過最重要都係咁岩見到oasis medicalprofhilo逆時針抗老療程做緊$3888優惠 XD,仲有Legacy緊緻嫩膚面部療程送,比起其他公司,真係抵抵抵抵到爛,而且大公司又安心:http://bit.ly/348cNp0

 

仲有仲有,宜家呢個時勢,個個都戴曬口罩,打完PROFHILO幾快都叫做係打針,點都有個針孔位喺度,可以順便用口罩遮遮佢,你話係咪好時機?

 

 

最後做完出黎個結果媽咪係好滿意,d幼紋真係淡晒,我地都好滿意,仲順手book左下個月去做添XD

 

#profhilo #profhilo HK #profhilo香港 #不膠不假 #肌底活化細胞療程 #逆時針 #profhilo逆時針 #profhilo效果 #透明質酸 #膠原蛋白 #去紋 #減齡 #5分鐘逆轉肌齡 #oasismedical #oasisgrouphk

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()