close

為咗美白去斑,你可以去到幾盡?為咗美白去斑,你會每10分鐘補一次防曬?定係太陽落山先出街?夏天,對女士嚟講係一個又愛又恨嘅時候,好想去海灘曬太陽,享受陽光浴,但係又驚曬得多好易出雀斑,身體又黑一度,你哋絕對估唔到我哋呢班女士對於要美白又要去斑,可以去到幾盡!

image

首先,為咗美白,哋會先從衣着方面入手,由於紫外線係引致色斑出現嘅主因。好多女士為咗KEEP住嫩白嘅皮膚,唔想曬出色斑,都會購買唔同款式嘅防曬衣/防曬帽,淨係露出眼部/必要嘅部位,其餘上下所有皮膚都遮蓋住。為咗唔俾太陽曬出雀斑,甚至變黑,防曬衣成為咗女士外出嘅必需品之一!所以如果喺街見到一個全身包到實晒嘅女士唔使嚇親,為咗美白同色斑出現,我哋真係可以去到好盡㗎!

image

為咗美白去斑,除咗衣着之外,唔少女士都會從飲食入手,我聽聞為咗唔想皮膚變黑,我有一啲女性朋友仲會避免進食深色嘅食物添!反而會進食多啲含有豐富維他命C嘅食物,好似奇異果、薏米、檸檬水等等。因為維他命C可以抑制同預防黑色素嘅產生,仲可以改善皮膚暗沉,達到美白去斑嘅效果。

另外,佢哋甚至會每日進食美白去斑丸,希望調理身體做易白體質,加上會選用一啲美白去斑精華/美白面膜去幫助自己美白去斑。但係呢啲方法都需要長時間嘅配合,先會逐漸有效果,對於一啲需要立即美白去斑嘅女士嚟講,似乎唔夠快同方便。

image

講到美白去斑,好多女士都追求正,而最有效嘅方法一定係打picolaser美白去斑(即係我哋平時講嘅皮秒激光去斑),佢可以最快速咁幫我哋消滅色斑同黑色素,甚至會有均勻膚色,令肌膚顯白嘅效果,可以講話一石幾鳥!而市面上最抵做嘅激光皮秒去斑療程一定非oasis medical莫屬,一個價錢$488 就包咗pico4genius激光皮秒美白去斑,hifu同埋firmix眼護理 3樣野!More info à https://bit.ly/3dATqQa

image

Oasis medicalpico4genius選用咗最適合亞洲人皮膚嘅皮秒去斑技術,佢亦都係一部同時通過三個FDA權威認證嘅pico去斑儀,信心保證,可以更有效同快速咁塵化色斑同黑色素,再加上pico4genius係一部超高能量嘅皮秒激光去斑儀,可以直接震碎皮膚表皮層同深層嘅色素粒子,可以刺激我哋皮膚底層嘅膠原蛋白同彈力蛋白增生,令我哋嘅皮膚更加嫩白,到時少咗雀斑同黑色素,皮膚就更加顯白啦!就真正做到美白去斑又嫩膚啦!

image

仲有!做完Pico4genius皮秒去斑之後,美容師仲會根據我哋本身皮膚嘅狀態去揀返適合嘅精華導入翻去肌底(例如:保濕、去紋、美白、修護)。對於追求美白去斑嘅女士嚟講真係無得頂,因為部機會幫你由內至外去修護,令到皮膚更加嫩滑白淨!所以為咗美白去斑,大部分女士都會keep住做皮秒激光去斑療程,務求擁有『零斑嫩肌。

#美白去斑 #pico #picolaser #皮秒去斑  #去黑色素#piqo4laser #pico4genius #Oasismedical皮秒激光去斑 #色斑問題 #防曬 #美白丸#美白去到盡 #防曬衣 #維他命C

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()