close

近排開始轉季,日夜溫差比較大,加上日日都戴住口罩,又乾又焗,毛孔好容易積聚油脂,令到毛孔越嚟越大,真係好得人驚_`)!所以我定期都會去做下收毛孔療程,深層清潔毛孔啲污糟嘢,順便保濕吓皮膚,近排終於俾我係oasis試到一個i-skinix facial好抵玩,高保濕之餘仲有明顯收細毛孔嘅效果!!相信大家都同我一樣有黑頭粉刺,毛孔擴張嘅煩惱> < 所以要即刻分享呢個筍嘢俾你哋知,等你哋都可以一齊清潔毛孔!^^
 

image


毛孔粗大的成因?
image
知道好多人都面對住毛孔又粗又大,有時甚至連化妝品都遮唔住嘅情況。放心!小編絕對明白_ 收毛孔真係一門大學問!但其實毛孔粗大嘅成因好多時都係因為油脂分泌過多、角質層乾燥老化,又或者係以前年少不懂事成日擠面上嘅黑頭粉刺所造成~

**小知識~肌膚為咗防止乾燥同隔絕細菌,每日都會分泌皮脂,而呢啲毛孔分泌嘅皮脂一接觸到空氣氧化之後,就會變成咖啡色而且變硬,再同空氣中嘅灰塵或者化妝品混合,就會阻塞係毛孔,形成黑頭粉刺,令毛孔粗大。

日常洗面其實並唔能夠徹底清潔到呢啲污垢,加上我哋又成日懶得做深層清潔,導致毛孔越粗越大,好似士多啤梨外層>< 為咗擺脱草莓肌,我試咗好多聲稱可以保濕收細毛孔嘅療程,但都係無效果,直到試到oasisi-skinix~

清毛孔保濕facial I-skinix嘅特點

image
等我講一講我嗰日做呢個Facial嘅體驗啦~ Oasis獨家嘅i-skinix 集合咗5種昇級嘅美容技術,例如毛孔水療、真空吸力射頻、活性紅光修護等等。嗰時美容師見到我毛孔又粗又大,推薦我做i-Skinix昇效水潤淨肌療程,可以幫我深層清潔肌膚加收細毛孔。做i-skinix嘅過程真係好舒服,佢會幫我用水療去清潔我嘅毛孔,據我所知應該就係透過水嘅動力去幫我哋深層清潔毛孔,推翻啲深層污糟嘢出嚟,例如啲黑頭粉刺等等,重點係即時會見到隔離支水由好乾淨變到好污濁>< 代表我嘅毛孔入邊有好多油脂、黑頭等污糟嘢都俾佢排晒出嚟~做完呢個step其實已經好明顯feel到毛孔好乾淨,勁透氣,仲收細左毛孔添!

image

毛孔效果快速見效
深層清潔完毛孔之後,i-skinix仲會用一啲嫩肌產品幫我注水補濕,幫肌膚注入翻啲水氧,即刻覺得塊面嫩咗又滑咗!本身我啲皮膚面頰位置比較乾燥,做完i-skinix之後毛孔細咗好多,皮膚彈性好咗,睇落都白淨咗。重點一提~過程入面,美容師仲用咗佛手柑香薰精華幫我淨膚保濕,聞落超relax聽聞呢款精華仲可以抑制黑色素同埋均勻我嘅膚色,唔怪得做完塊面啲光澤感由內到外透出嚟啦^^


講咗咁多,其實一開始最吸引我嘅係呢個facial嘅價錢XD,作為小資女嘅我梗係要搵啲性價比最高嘅Facial做啦!估唔到oasisI-skinix首次體驗價只係需要$228!!呢個價錢,做到呢個收細毛孔嘅效果,真係好抵玩~ ~好推薦比一啲同樣有毛孔粗大問題嘅朋友仔試下—> https://bit.ly/3CFxHjZ

 

image

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()