close

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

暗瘡唔使再搽藥啦!plasonic等離子時光機消炎殺菌杜絕暗瘡!

 

plasonic等離子_oasis medical_1

 

日日戴口罩,搞到D口罩肌膚問題出晒黎….生左好多粒一啲都唔青春既青春痘,亦即係暗瘡本尊。好耐無搽暗瘡膏既我,真係好唔慣,唔知大家有冇呢種煩惱,就係搽完暗瘡膏成日驚佢hi到枕頭或者somewhere,搞到就住就住好唔方便。

 

跟住早幾日我個美容師朋友同我講,話可以解決我煩惱!就係去做一個叫plasonic等離子時光機既嫩膚療程,據說呢個plasonic等離子有好多功效,而且係針對性殺菌消炎,係時下疫情中最受觀迎既facial!

 

但其實我之前就無聽過plasonic等離子facial係做D咩用既(係有聽過plasonic等離子無痕填充),但有search左一次plasonic等離子無痕填充之後呢,facebook就不斷彈D plasonic等離子無痕填充既treatment比我XD 搞到我而家好熟plasonic係有咩功效之餘,仲成功洗我腦,令我join左個$388plasonic等離子時光機嫩膚療程。 https://bit.ly/3bDoKHv

 

plasonic等離子_oasis medical_2

嗱,plasonic等離子時光機嫩膚療程唔單止會幫肌膚清除角質層,仲帶有抗菌消毒功效,岩晒最近D疫情,esp口罩d菌成日痴住塊面,係暗瘡滋生既最大元兇。而且plasonic等離子仲有美白功效,可以均勻提亮膚色,最最重要就係,plasonic去完角質後,可以將肌膚吸收力提升近𝟓倍!令肌膚贏在起跑線上,健康皮膚再生,令補濕更佳~~~

 

 

我係去oasis medicalplasonic等離子嫩膚療程嘅,個治療師話可以揀濕PLASONIC等離子美白補OR PLASONIC等離子緊緻黎做,我見呢排皮膚都乾乾地就揀左美白補濕PLASONIC等離子療程做啦~個治療師手勢都幾唔錯,一開始見我未卸晒妝,又重新幫我清潔左一次塊面,然後先上plasonic去角質,呢個step好似嘟野咁,塊面每一處佢都有細心幫我做到部plasonic機。然後佢就幫我上冷mask,再做導入,過程好舒服~舒服到訓著左XD 所以都幾推薦大家去試下。

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_1

比大家睇下我戴口罩戴到咁樣樣….真係好多暗瘡啊helppppp,仲要呢個已經係做完淡左好多,無咁紅腫既樣,希望做多幾次plasonic會再好D!

唔知係咪因為呢期太受歡迎,宜家推出埋限時試做優惠,

有興趣大家都可以睇下:

https://bit.ly/3bDoKHv

 

 

 

 

 

 

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()