#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #防脫髮 #甩頭髮 #壓力性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

 

脫髮人士救星:脫髮?自己生髮先係活髮王道!

 

生髮活髮防脫髮_oasishairspa_2_1

 

脫髮問題嚴重,浴室去水渠長期都比頭髮塞住,屋企地下只要一梳頭/掃地唔夠一陣就會成地都係頭髮,簡直就係我揮揮衣袖,輕輕走過,必留下一片脫髮雲彩……但我知I m not alone! 現代人生活節奏快、壓力大脫髮,髮際線向後、地中海脫髮、出油性脫髮等脫髮問題可以話係都市人既通病,所以自自然然「生髮活髮防脫髮」就變左係一個值得全城關注既脫髮話題。 >>> https://oasis-group.com.hk/services/全方位生髮活髮防脫髮/

 

所以近年開始,防脫髮既產品就變得特別受歡迎,甚至跑贏去頭皮屑既海X絲洗頭水。話就話預防脫髮勝於治療脫髮,但係節流就點及開源勁呢?想增加髮量生髮活髮、唔想係咁脫髮、成為禿頭一族既話,努力尋求生髮活髮防脫髮既方法先係王道!呢句說話我係以生髮活髮防脫髮過來人身份講既!所以以下我都有幾個生髮活髮防脫髮tips同大家分享:

生髮活髮防脫髮_oasishairspa_3

 

  1. 注重頭皮健康:每日洗頭對防脫髮真係好重要!我自己頭髮偏油,所以我一早一晚,每日會洗兩次頭,但如果你係頭皮比較乾既脫髮人士,驚洗太密會更乾既話,每日都要至少洗一次頭以保持頭皮清潔,然後再用返D生髮活髮防脫髮/補濕精華去滋潤返個頭皮。

 

  1. 補充足夠營養促生髮:生髮活髮其實都好講求養份供給,都市人太忙,成日食快餐,身體吸引不足營養,頭皮自然都吸引唔到養分去生髮活髮,最後就引致脫髮問題。但通過營養提早預防係可以改善或延緩脫髮問題。(我既生髮活髮防脫髮治療師同我講,因為佢就係試過比D補充頭皮營養既生髮活髮防脫髮療程我做,生髮活髮效果好好)

 

  1. 大家頻密gel頭捲髮會大大增加脫髮風險,髮質受損就梗架啦,所以揀洗頭水既時候,要盡量揀D滋養性質既防脫髮洗頭水,例如無矽洗頭水、頭皮淨化洗頭水、天然成份既頭皮護理護髮素;而洗頭手法要輕柔,唔好為髮絲造成負擔,同時都可以減少髮絲斷裂/受損程度。

 

想生髮活髮同防脫髮三管齊下,淨係靠食下D防脫髮食物、防脫髮/生髮洗頭水係無咩用,生髮活髮效果亦都唔明顯。除左平時要做齊生髮活髮防脫髮細節宜家市面上有好多生髮活髮防脫髮中心喺生髮防脫髮方面都可以事半功倍e.g. oasis hair spa,唔係幫你做植髮咁嚴重,而係好似spa咁幫頭髮做生髮活髮護理,就算脫髮問題唔嚴重,但成日有頭皮/頭油旺盛問題改善唔到,都可以搵呢d生髮活髮防脫髮中心幫手睇下自己頭髮有咩問題/搵治療師分析下自己既頭皮狀況,正所謂「對症生髮」啊嘛!

 

生髮活髮防脫髮_oasishairspa_1_1

 

最近我治療師比左個好好既offer比大家,話我推薦朋友/online登記呢條link去做既話可以用$280試做,當中包做一個專業頭皮檢測、一次main生髮活髮防脫髮療程、再附加多一個(任選) 生髮活髮防脫髮treatment (不過短D時間)。真係抵到爛>>>> https://oasis-group.com.hk/services/全方位生髮活髮防脫髮/

 

 

#脫髮 #生髮 #活髮 #護髮 #防脫髮 #甩頭髮 #壓力性脫髮 #男人脫髮 #女人脫髮 #OASIShairspa #hairspa #PhilipKingsley

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()