close

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

石頭瘡爆唔完,消炎殺菌王道:Plasonic等離子嫩膚

 

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_1_1

 

我係一個多暗粒既人,皮膚好易敏感,體質就係好容易生暗瘡,石頭瘡爆完一粒又一粒,特別係黎M個排,D暗瘡真係爆得特別勁!加上呢排又戴得口罩多,暗粒、暗瘡、泛紅既肌膚問題就更嚴重,絕望到一個點….直到比我遇到一個好好既屈記BA

 

本身我去屈記係想買D改善暗粒既護膚品,同個BA姐姐講我呢排皮膚又乾又多瘡,唔知要補濕先好定去印先好既煩惱,個BA好好人啊,一開始係叫我試下用D去暗粒既product先既,後尾再傾耐左,佢就叫我除口罩比佢睇下。當佢見到我D石頭瘡同暗瘡印,佢就話不如你試下plasonic既等離子嫩膚療程XD佢話佢以前都係好似我咁生到兩邊面都係暗瘡,(仲要同我除罩相見XD)但佢之後有做一個叫plasonic既等離子嫩膚療程,再加用C10精華去印,再戒埋口,不出半年就好得7788,所以佢叫我一定要跟住佢方法試下做plasonic等離子嫩膚療程喎。於是我就問佢:

 

點解我D石頭瘡爆完又爆? plasonic等離子嫩膚療程真係有佢講得咁好?

IG feed_200414

BA姐姐解釋,生暗瘡係因為有細菌滋生,傷口再加多菌,係一個交叉感染,進入一個死循環,所以做好面部清潔好重要!而plasonic等離子嫩膚療程係有消炎殺菌功效,從肌底對抗暗瘡好有效。而且plasonic等離子嫩膚療程有去角質功用,平時護膚品唔吸收就係因為咁,所以皮膚先又乾又多暗瘡暗粒。加上如果做完plasonic等離子嫩膚療程再搽C10,皮膚係會吸收多5倍,而且維C有助煥膚,佢話我D陳年舊印就係皮膚更生不足,建議我更加要試plasonic等離子嫩膚療程,因為plasonic等離子嫩膚療程仲有助提亮膚色添啊!如果想改善我而家既敏感暗瘡肌,真係兩樣都唔少得。

 

不過嫩膚係一條漫漫長路,如果有同路人對plasonic等離子嫩膚療程都有興趣,可以睇下BA姐姐推薦個間oasis medical,因為佢地既plasonic等離子嫩膚療程做緊$388 (仲有埋膠原電眼槍),係一個21plasonic等離子嫩膚療程,岩晒D黑眼圈大,皮膚又差既我(同你) https://bit.ly/3bQqqhi

 

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_2

 

我覺得遇到呢個BA真係好好,叫我去做plasonic既等離子嫩膚療程(唔係佢哋公司嘅)feel到佢真係真心想我皮膚好D先真係又咁真心咁介紹我做plasonic既等離子嫩膚療程。最後我都有幫襯到佢買C10精華,佢仲送左好多sample比我,然後我自己再係oasis medical登記埋plasonic既等離子嫩膚療程,雖然要下個禮拜先有得做,但而家已經好期待個成果啦!之後再同大家分享啦! https://bit.ly/3bQqqhi

 

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()