#皮秒去斑 #皮秒去斑價錢 #皮秒去斑效果 #皮秒去斑優惠 #皮秒去斑試做 #pico #picoway #picosure #picogenius #oasismedical

 

皮秒去斑痛先至WORK?

 

好多色斑,又唔代表你要quit出白滑嫩肌既~ 最近好多朋友問我,喂Maggie,到底點樣先可以好似你咁皮膚又滑又白,仲要一啲色斑暗瘡印都無架呢?

 

佢地問我到底你係點樣做皮秒去斑架呢?去邊間度做皮秒激光去斑做架呢?皮秒激光美白去斑痛唔痛架呢?可唔可以比D貼士,如果你同樣有好多色斑同暗瘡印既話,咁你一定要睇到最尾,因為我會話比你聽,究竟我點樣由一個暗瘡妹,變成一個白雪公主!

 

picolaser皮秒去斑oasismedical_1

 

去斑係唔需要等伯樂出現,更唔需要等人地比機會你,只要你識得係一間有信心保證既醫美公司做皮秒激光去斑,咁就自然可以輕鬆去斑。但當你諗住仲後生,叫D色斑等下先,過多幾年先一次過KO佢地,但等下又一年,等下又十年,等到D色斑變成頑固色斑,就會更加難做到break and clear!  http://bit.ly/2wl0Dvc

 

皮秒激光pico laser會痛只是個傳說

 

如果突然之間我一無所有,無晒D色斑,無晒D暗瘡印,淨係得返白滑嫩肌,咁一定係因為我做左皮秒去斑pico laser!!! 但係好多人都以為做皮秒激光美白去斑就一定好痛,所以一直都唔敢行出自己既comfort zone去試下做皮秒激光pico laser,但係而家已經係2020年,皮秒去斑既技術已經進步左好多,所以做皮秒激光pico laser會痛只是個傳說~

 

picolaser皮秒去斑oasismedical_2

 

(認真mode分享)其實我自己幾年前都有做過激光美白去斑,個陣做既去斑術就真係痛既,而且係喇住喇住比野燒個種痛,痛到我唔敢做第2次,但偏偏佢又好work,所以自此之後我就跌入左做醫美既深淵,哈哈XDD到近年聽唔少朋友講,好多有做皮秒激光美白去斑既美容公司已經轉左機做pico laser, pico genius啊呢D新既去斑機,所以個用感真係大大唔同左。於是我自己早兩個月都有去試。果然,痛楚已經大大大大減少左好多,最多只係有少少痹痹地,但係係acceptable既,可以話係無痛無創! 而且價錢上都比我以前做既激光平好多好多,試做價$500都唔使,真係好抵做架唔係講笑! http://bit.ly/2wl0Dvc

 

 

#皮秒去斑 #皮秒去斑價錢 #皮秒去斑效果 #皮秒去斑優惠 #皮秒去斑試做 #pico #picoway #picosure #picogenius #oasismedical

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()