close

#眼袋 #割眼袋 #眼袋槍 #電眼槍 #膠原電眼槍 #膠原蛋白 #眼紋 #黑眼圈 #OASISgroupHK #OASISmedical

 

我的WFH生涯:眼袋孖住黑眼圈出來了

 

 

膠原電眼槍_OASISMEDICAL

煲劇、做野、whatsapp、同男朋友Facetime,你以為WFH既日子真係像極了愛情?雖然而家有得WFH,但日日係屋企,唔係用電腦,就係睇電視,仲用多左時間睇劇,晚晚攬住部ipad睇到3點幾先訓教,搞到黑眼圈眼袋眼紋仲勁過無得WFH個陣啊!

 

就算有得WFH,都係做24-7個隻,而眾所周知,黑眼圈既成因就係睡眠不足、過度疲勞,導致血液循環不順暢、令眼部靜脈血液淤積,形成眼袋黑眼圈等眼部問題,呢個亦係點解成日眼袋同黑眼圈都係孖住咁出現既原因。

 

但既然有WFH,又唔使化妝,當然要把握時間做好護膚。我自己就會忙里偷閒抽5-8分鐘為雙眼穴位按摩,紓緩眼部疲勞,之後再敷下眼膜,滋潤一下眼周肌膚,一路敷眼膜一路做野,一舉兩得。如果唔想眼袋、黑眼圈、眼紋變本加厲,sis們真係唔好懶啊!!

 

膠原電眼槍$388體驗價真係像極了愛情!

膠原電眼槍_OASISMEDICAL_1

一條眼紋老十年,你知啦,除左夜訓同用得太多電子產品,隨住年紀增加,膠原蛋白加劇流失,眼紋自然多左,仲要加埋眼袋、黑眼圈,個人真係會望落又老又殘架!

 

所以,係眼部護理方面,我都真係交左唔少學費,試過好多eye maskeye cream,仲做過唔少眼袋槍同膠原電眼槍既treatment,亦睇過唔少KOL、醫生都講過,想改善黑眼圈,早睡早起係一個唔錯既辦法。但眼紋、眼袋一出左黎,就無得返轉頭架啦wor!而且香港人奴性重,又慣左有夜生活,要做到早D訓根本係mission impossible! 所以我都係另覓出路罷啦~

 

膠原電眼槍_OASISMEDICAL_2

 

而係所以係云云既學費中,膠原電眼槍係我試過最好用既去眼袋、黑眼圈同眼紋treatment! 雖說,想完全撫平眼部乾紋,日常眼部護理當然唔少得,但計我話,要一次過K.O.黑眼圈、眼袋同眼紋等問題,膠原電眼槍先係皇道!

 

膠原電眼槍具Thermage+ HIFU效果,能量直達眼部真皮層,可以解決多種眼部問題,包括眼袋、眼紋、黑眼圈、下垂等等,即時為皮膚底層注入骨膠原。而且仲係非入侵性既醫美療程,安全有效又唔會傷到眼部皮膚,加埋$388體驗價,真係像極了愛情! https://bit.ly/3bQqqhi

 

 

 

#眼袋 #割眼袋 #眼袋槍 #電眼槍 #膠原電眼槍 #膠原蛋白 #眼紋 #黑眼圈 #OASISgroupHK #OASISmedical

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()