close

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

毛孔清道夫:plasonic幫你消炎殺菌去暗瘡

 

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_1_2

 

雖然呢排美容院未開返,但我都keep住有同我既美容師姐姐whatsapp傾計。當我講起呢排戴口罩戴到暗粒、暗瘡生到成面都係,毛孔又塞住晒,搞到暗粒、暗瘡更嚴重,簡直係一個惡性循環!當我大訴做唔到facial既個種痛苦既時候,佢就好似漆黑中既螢火蟲,照亮左我既肌膚!

 

事關佢話公司最近入左部新機叫PLASONIC等離子嫩膚機,好hit,好多客話去暗粒、暗瘡好work,好好用,回頭率仲極高,搞到我心思思就問佢係咩嫩膚神器。一如以往既專業啦,美容師姐姐話PLASONIC等離子嫩膚機係一部集去角質、收毛孔、亮膚既等離子嫩膚機

 

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_2

 

PLASONIC唔單止可以袪除角質,最最最重要既係佢有消炎殺菌既功效!因為平時戴口罩、街上既污染粒子,再加上面油係好容易滋生細菌,而形成暗粒、暗瘡。所以PLASONIC等離子嫩膚機有消炎殺菌既功效就可以殺死/減少,甚至係平衝面上既細菌值,從而消滅同預防暗粒、暗瘡!

 

PLASONIC等離子嫩膚機有個技術叫Plapass等離子傳送,可以打開肌膚屏障,隔空做一個無痕填充/導滲活膚精華落細胞度,令肌膚吸收力提升達5倍,可以倍大後續護膚品/醫美療程功效,即係做完PLASONIC等離子嫩膚療程再做膠原電眼槍,細胞活躍左,膠原BB都生多D,咁提拉、去黑眼圈、眼袋、吸收既效果都會更好。

 

plasonic等離子嫩膚_oasismedical_2_1

聽完一大輪我已經心思思好想好想即刻衝去美容院試下!而美容師姐姐亦好好人咁話我可以網上登記試做呢部PLASONIC等離子嫩膚機,因為咁樣價錢會平好多,而係美容院開返後佢都會即刻幫我約期,希望以最快既速度比我試下呢部PLASONIC等離子嫩膚機!!實在係太窩心啦!大家快D一齊登記PLASONIC等離子嫩膚療程既優惠一齊試啦! https://bit.ly/3bQqqhi

 

 

#PLASONIC #PLASONIC等離子 #無痕填充 #嫩膚 #等離子 #超聲波 #去角質#oasisgroupHK #oasismedical

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()