close

#hifu #hifu瘦面 #hifu輪廓重塑 #包包面 #雙下巴 #oasismedical #oasisgrouphk #pico去斑 #pico #picolaser #picogenius #皮秒去斑

 

 

只要有hifu,包包面也會變成瓜子面:我的瓜子面蛻變日記

 

 

Baby fat(嬰兒肥)係可愛同肥之間,完全係一線之隔……….

以前恃住自己後生,覺得有baby fat都幾可愛,但一到25歲後,肌膚膠原蛋白加速流失,令到原本睇落既babyfat愈來愈鬆弛,仲要加埋d幼紋….….簡直就係包包面星球人災難!搞到我見親HIFU既廣告都心思思想做HIFU,到而家我已經做左HIFU成一年,仲做左兩次HIFU,所以經過我一年既真人瘦面實測,想同大家分享3個瘦面tips,關於我由包包面進化到瓜子面既瘦面蛻變日記!入附HIFU瘦面試做優惠: https://bit.ly/336FioL

 

  1. 減包包面由飲食做起,瘦面兼瘦身

 

其實呢個瘦面tips我係睇林依晨學返黎,就係夜晚絕對唔食澱粉質!相信有減過肥既人都知,澱粉質好易肥,因為澱粉質會被分解為葡萄糖,成為致肥元兇。但係唔食米同澱粉質,身體又會唔夠energy,所以我會選擇係中午食飯,夜晚既話,盡量以水煮和以不油膩嘅原形食物,避免加工食品同油炸食物,因為加工食物/過咸既野都會好容易水腫架。

 

  1. 養成飯後散步習慣

 

 

做運動就一定要架啦,但係好多OL都好似我咁日日朝99,食埋飯搭埋車返屋企,連訓教都唔夠時間,邊度仲有時間日日做運動呢?所以我每次食完lunch/夜晚都會抽15-20分鐘去散下步,當消化下,循環好D,個人都無咁易水腫嘛。

 

 

  1. hifu瘦面大法


 

以上兩個方法其實的確可以令面型、甚至係身型瘦返,但就算塊面瘦左落去,鬆弛左既位都係鬆弛左,而因為無左d脂肪撐起,反而仲會更加dur皮,所以除左瘦面、減包包面,仲要做埋緊緻肌膚、輪廓重塑(lifting)先可以完全殲滅包包面!

 

因為Hifu就可以話包包面救星,HIFU係一種高能量既聚焦超聲波,可以深入筋膜層4.5mm加熱膠原組織,刺激骨膠原增生、重組膠原蛋白網絡,令到肌底既膠原網絡再密D,生多D膠原BB,肌膚就會緊緻、淡紋,連帶輪廓都一齊提升左,塊面firm左,拉緊肌肉同皮膚組織,先真正減到包包面!! 而且HIFU除左緊緻瘦面效果好好之外,因膠原增生左既關係,皮膚都會連帶彈滑幼嫩左,萬試萬靈架! 早兩日仲朋友介紹左個HIFUpico laser既試做優惠比我,抵過我之前做HIFU既價錢,所以share埋出黎比大家開心分享下: https://bit.ly/336FioL

 

 

 

#hifu #hifu瘦面 #hifu輪廓重塑 #包包面 #雙下巴 #oasismedical #oasisgrouphk #pico去斑 #pico #picolaser #picogenius #皮秒去斑

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()