close

#botox #hifu #botox瘦面 #hifu瘦面 #輪廓提升 #瘦面 #oasismedical #oasisgrouphk

 

BOTOX瘦面+HIFU緊緻: 輪廓perfect match!

 

我有個小學同學叫TinaTina手手腳腳就唔係話好肥既,但係佢由小學開始已經好中意食野,特別係香口膠、要咬好耐、好煙un既野,可能因為咁,令到咀嚼肌/jawline/輪廓個D位好似好大好顯肥咁。點知早兩日係小學聚會再見到佢,佢除左口罩就好似變左另一個人咁!

 

事緣原來Tina去左打botox瘦面療程!佢仲係聚會度同我分享左好多關於瘦面既知識,我先知原來肥面有分兩type,一個係肌肉型肥面 (即係咬實牙齒後,jawline/輪廓位置係突起左),另一個係脂肪型肥面 (即係真係肥)。佢就係知自己係90%肌肉型肥面,10%脂肪型肥面咁啦,所以先走去做botox瘦面療程。因為botox瘦面療程係透過放鬆過度收緊嘅面部肌肉以達到瘦面效果。

 

 

佢話打完botox瘦面療程後,jawline/輪廓個邊面既肌肉明顯係收緊左,緊緻左,firm左同瘦左。搞到我都心思思想去試下打botox,因為我自己兩邊jawline/輪廓都好大,但又有D唔識太多醫美既野,又驚會出事…..最後Tina就提我話搵D大型既醫美公司去打botox,用返D正貨同比較有信心保證,就唔會有事,因為始終都係醫生主理,又有事前consult,其實係好安全咁話喎。 https://oasis-group.com.hk/services/botox去皺撫紋療程/

 

瘦面除左botox原本仲有hifu? HIFU vs BOTOX?

 

 

後尾我又問左一個做美容院既朋友有關botox瘦面既事,佢反而建議我做另一隻hifu輪廓提升既瘦面療程,因為佢話我塊面其實係脂肪型肥面,只係膠原流失令到輪廓鬆弛,dur晒皮,令我望落肥左。唔似TinaD係肌肉型。所以我應該做hifu輪廓提升既瘦面療程好過做botox瘦面療程。因為hifu輪廓提升既瘦面療程可以刺激骨膠原增生及重塑肌底膠原網絡,令到原本鬆弛左既面部肥肉緊緻左,firm左,咁望落輪廓提升左都可以做到瘦面既效果。

 

諗諗下我又覺得幾有道理,雖然botoxhifu都係可以做到瘦面同輪廓提升,但係botox係針對好似tinaD面部/輪廓有肌肉/大細面/面型唔勻稱既人,針對消除堅固的肌肉部分,而唔係由肌底去改善緊緻輪廓。反而hifu係針對D面部肥胖又鬆弛既人,同埋hifu係會刺激骨膠原增生,比d support比肌底,可以抗老同令皮膚變好,對於我呢D鬆弛/脂肪型肥面/既人黎講,有肌膚鬆弛都係做hifu好似好D,而且而家大公司試做hifu都唔係好貴,幾百蚊就可以親自試到瘦面效果好唔好,唔使驚比左錢但唔知效果好唔好。 https://bit.ly/336FioL

 

 

 

#botox #hifu #botox瘦面 #hifu瘦面 #輪廓提升 #瘦面 #oasismedical #oasisgrouphk

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()