close

上年年尾放咗個長假,唔知道大家有冇把握機會好好休息吓,迎接新一年呢( ´▽`)!趁有幾日假,我快快手咁睇咗兩套想睇好耐嘅劇(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)!佢哋都係Netflix熱門劇集之一,超級多人推薦,本人覺得好值得花時間去睇吓^^!

1. 星期三 Wednesday

image

 

星期三可以話係短期內令我最深刻同感興趣嘅一套劇之一!Jenna Ortega身為女主角,將Wednesday 呢個角色飾演得淋漓盡致~再加上小手盡情嘅演出,令人更加入迷!而且星期三除咗佢嘅主線劇情之外(阻止校園悲劇發生),仲加插咗好多有趣嘅橋段,例如火燒夏令營、喪屍舞、血淋舞會等等,令到成套劇緊張得嚟又帶點好笑^^!除咗主角星期三之外,我都好欣賞其他角色嘅表演,例如室友依妮、泰勒、賽維爾等角色,佢哋之間由不合怕到一齊合作嘅互動令成套劇加添好多色彩(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)!而係劇集嘅最後仲留有伏筆一~傳聞會有第二季嘅出現,超級期待!希望會有更新奇有趣嘅事情發生> <!

推薦指數☆ ☆ ☆ ☆ ☆

 

2. 初戀 First Love

image

初戀!有人會對佢恨之入骨,有人又會十分珍惜!日劇First Love雖然只有短短九集,但就將男女主角由相識到拍拖,到分開後重遇等事情一一告訴俾大家知!雖然都係一如往常嘅日本純愛題材,但個人覺得都值得一睇!睇完之後會令你諗返屬於自己嘅初戀回憶,特別配合埋嗰首First Love嘅歌,真係好有感覺!即使未有初戀嘅你,都可以感受吓北海道札幌嘅雪景,同欣賞吓靚仔嘅佐藤健(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)!我睇完之後都好想飛一轉,因為落雪嘅北海道,真係好浪漫!

推薦指數 ☆ ☆ ☆ ☆

image

 

嚟緊農曆新年假,我仲想追埋黑暗榮耀!見到佢1月份係Netflix穩守頭幾位,同啲comments都唔錯,可以睇吓女主角嘅復仇計劃,幾吸引!大家有時間都可以去睇吓,同可以喺下面一齊討論下劇情㗎^^!

arrow
arrow
    全站熱搜

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()