close

image

兔年到~兔年到~又到咗我最鍾意嘅兔年啦!十二生肖入面兔仔真係最吸引,雪白無瑕又可愛乖巧,特別引人注意!如果我啲肌膚都可以好似兔仔咁白雪雪,一啲雀斑、黑色素都冇就好啦!始終一白遮三醜,有得揀梗係唔想俾啲瘡印、色斑影響到自己嘅外觀啦!所以我都整理咗幾種我試完有效變白嘅方法俾大家,等大家同我一齊白白淨淨過兔年^_^!

image

  1. 定期做皮膚管理

相信唔少人同我一樣都係咁貪靚,每個月都會定時抽一日去做吓facial管理下自己嘅儀容。試過咁多種唔同嘅美白treatment ,如果想做完變到好似兔仔咁雪白嘅肌膚,就一定要試吓pico laser皮秒激光去斑療程!Pico laser係我做過最有感嘅去斑變白療程之一,除咗令我面上嘅雀斑同色斑減淡甚至消失之外,仲有嫩膚同美白嘅效果!做完幾日見到面上啲毛孔收細咗好多,皮膚仲白咗成度,效果真係好驚人!所以呢排我一個月就會去打一次pico laser,務求令肌膚變到最雪白嘅程度^_^!我自己上網搵過啲評價同格過價之後,揀咗喺oasis medical做pico laser,始終大公司有信心保證啲,同佢哋部Pico4Genius好新,做出嚟去黑色素嘅效果比起以前啲舊pico機更加出色!大家都可以去參考吓,oasis medical仲做緊$488皮秒激光去斑優惠(仲包hifu瘦面體驗> <)—>https://bit.ly/3dATqQa

 

image

  1. 少吃糖份食品

食少啲甜嘢!食少啲甜嘢!食少啲甜嘢!重要嘢要講3次!如果攝取過多嘅糖分,就會好容易造成「肌膚醣化反應」,會令肌膚嘅膠原蛋白變黃,糖化後嘅膠原蛋白同彈力蛋白會失去彈性同斷裂,令肌膚變得鬆弛、衰老,所以睇落就會更加黯沉、泛黃。所以要盡量減少食含有糖份嘅食物。

 

image

  1. 做好防曬加保濕

另外就係做好防曬,陽光就係令皮膚變黑嘅主要原因之一,如果唔好好做防曬,會更容易出現雀斑、甩皮嘅現象,仲會令肌膚失去大量嘅水份!肌膚一缺水就會影響代謝,令到色素沉澱,毛孔亦都會阻塞,變得乾燥暗淡、甚至失去光澤。如果想得到雪白嘅肌膚,就要每日幫肌膚補充水份,亦都可以配合一啲有美白成分嘅精華/面膜,維持肌膚嘅透亮潤澤度!

 

image

最後,喺度祝大家兔年行大運,身體健康,做埋pico laser令肌膚好似白兔仔咁雪白無瑕:D!新一年等我繼續同大家分享唔同嘅扮靚食嘢心得^_^!如果你哋有啲咩餐廳、facial、醫美推介/想試,都可以留言話我知㗎!等我去試吓再同大家分享!> <

 

 

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()