close

召喚食辣嘅朋友仔!呢幾年,越嚟越多以川菜為主題嘅餐廳開幕,加上我同我啲朋友仔都好鍾意食辣,所以每個月都有發掘一啲吸引嘅川菜試吓!今次要介紹嘅位於銅鑼灣京都廣場嘅麻辣風雲,見佢都開咗幾間分店,聽聞係由ToNick嘅主音恆仔同其他股東一齊開,而主廚都好有經驗,好似話係五星級酒店擔任過中菜廳主管!講到咁勁,就等我去試試佢啦!

一入到去,每枱都會先放兩碟前菜,有紫菜花生同中華沙律,味道就正正常常,無記錯好似係$9碟,如果唔想食,記得同佢講唔需要啊~

image

跟住就係今晚嘅重頭戲,期待咗好耐嘅酸菜魚!!一上嚟嘅賣相已經好吸引!湯面鋪滿花椒、泡椒、桂花瓣同酸菜,而個湯底係奶白色嘅!都夠酸辣嘅,但私心想再辣多少少,但佢好在唔會太咸,可以當湯飲,用嚟撈飯就最適合!入面嘅配料都幾多,有蘆筍、酸菜、菇同薯粉,而啲魚又滑又無骨,食落都好滑,冇腥味啖啖肉,唔夠仲可以加配料,夠哂飽!

image

另外,我哋都叫咗個酸辣土豆絲,睇落好似乎無咩特別,但就越食越開胃!酸酸辣辣咁,唔經唔覺就會食哂全碟!唯一覺得就係淋咗少少,如果再爽口啲就好啦!建議大家都叫嚟吓,味道嚟講係幾唔錯!

 

image

最後,梗係要試埋呢到最signature嘅炸饅頭啦!嚟到見到基本上面枱枱都有叫呢架饅頭船嚟打卡,一上枱嗰下仲有煙嘅,夠哂搶眼同打卡able!而饅頭炸到外面香脆入面軟熟,熱辣辣上枱,再沾煉奶食真係冇得輸!一定要叫嚟試吓啊!

image

今次因為得兩個人嚟,所以唔係試咗好多野,但總括嚟講味道都唔錯,價錢以銅鑼灣嚟講都差唔多!如果一大班fd一齊慶生聚會,呢間都係一個幾好嘅選擇!多啲人嚟仲可以試多野食添!歡迎大家食完係下面分享我知有咩係必試啊!

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()