close

呢幾年嚟,醫美技術越嚟越盛行,越來越多人透過醫美去改善身體同皮膚上嘅問題!而picolaser皮秒去斑都係好多人揀嚟改善面部色斑問題嘅醫美之一,實不相瞞,我前排都心思思想去做皮秒去斑,清走面上嘅雀斑!但成日聽到啲人話做皮秒去斑會有副作用,究竟係真定唔係呀?(´・_・`) 始終都係打落自己塊面,所以我都搵咗好多資料去研究皮秒去斑究竟有冇副作用呢?仲幫大家試埋!等我都分享俾大家知,消除大家對皮秒激光去斑有冇副作用嘅疑問啦!

image

 

Picolaser皮秒去斑會反黑?

最多人問嘅一定係皮秒去斑會好容易反黑?並唔係㗎,皮秒去斑picolaser係一種能量好高嘅醫美療程,透過高能量打落肌膚底層,擊碎黑色素,再經新陳代謝排出,特別對色斑同埋收細毛孔特別有效!但最新一代嘅picolaser皮秒去斑儀,其實已經大大減低反黑嘅機會,直接塵碎底層黑色素。當然自己都要留意,做完picolaser皮秒去斑之後嗰個星期盡量避免暴曬、做好防曬,就可以避免反黑嘅情況!我打完皮秒去斑嗰個星期真係超勤力搽防曬,仲要帶遮出街,完全唔俾肌膚接觸到陽光照射,盡我所能避免反黑嘅情況。女士們都要注意呀,防曬係要補㗎,唔好朝早搽完一次就算!

image

 

Picolaser皮秒去斑會導致紅腫留疤?

另一個最多人擔心嘅副作用就係picolaser皮秒去斑係咪會留疤痕㗎?以前舊式嘅激光去斑好多時都會打到皮膚結焦,甚至會紅腫同留疤。但而家最先進皮秒去斑儀係會超快速咁用短時間極速打入肌膚底層,避免對肌膚造成太大嘅傷害,同傳統嘅激光去斑相比,而家嘅真係好好多!我自己做完picolaser皮秒去斑睇落去同平時都冇咩分別,一開始係會有少少紅,但好快就退咗!但當然做得呢啲醫美療程,梗係要搵一啲專業嘅醫美中心去做!始終皮秒去斑係一種高能量嘅療程,如果治療師唔熟手,將高能量重複打係一個位置或者唔熟悉點操作,就真係好容易會紅腫留疤喇!為咗唔好有副作用,千揀萬揀,就揀咗喺oasis medical做picolaser皮秒去斑,大公司嘅治療師係專業啲同手勢都好啲,做完幾日啲斑真係淡咗!Happy share大家有興趣都可以去睇吓-->http://bit.ly/3dATqQa!

image

 

 

 

Picolaser皮秒去斑會乾燥甩皮?

好多人話做完皮秒去斑之後皮膚會好容易乾燥甩皮,其實係因為當一啲高能量嘅laser打入皮膚之後,會令肌膚底層嘅水份流失,令到皮膚好乾!所以做完高能量嘅皮秒去斑之後,一定要用高保濕同鎖水嘅護膚品保養!令我好surprise嘅係我喺oasis medical做完皮秒去斑之後,佢哋會因應我肌膚嘅狀況,幫我揀一種精華去導入肌底(eg.保濕、去紋、美白、修護),上一次就幫我揀咗保濕精華,所以我做完picolaser皮秒之後唔會好乾,仲係好水嫩白淨!

image

雖然好多人都擔心picolaser皮秒去斑會有副作用,但我個人覺得只要揀一間有信譽保證嘅醫美中心做就可以解決呢個問題!希望大家都快啲做完變靚靚啦!

 

#pico #picolaser #皮秒去斑 #去暗瘡印 #去印 #去黑色素 #均匀膚色#piqo4laser #pico4genius #Oasismedical皮秒激光去斑

 

 

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()