close

斑,成面都係色斑> <!相信色斑嘅問題令好多女士都好煩惱,色斑通常係指皮膚上出現咗黑色素沉著,就好似常見嘅雀斑、老人斑、黃褐斑等等。一旦出現喺面上,就會嚴重影響觀感,好想消滅咗佢> <!事實上,唔同色斑嘅形成都有唔同嘅原因,而市面上好多去斑產品,往往都只可以減淡黑色素,好彩俾我發現咗原來透過皮秒激光去斑療程就可以徹底去除色斑:O!等我同大家一齊探討下色斑嘅成因同點樣預防色斑啦!

image

 

  1. 遺傳因素

遺傳因素係色斑形成嘅原因之一,例如咖啡斑。呢啲色斑通常出現係年輕人嘅面上同手臂上。由於係經遺傳而落下嘅色斑,所以呢啲遺傳色斑係難以避免嘅!

  1. 唔注重防曬

另外,長期暴露係陽光下都會導致色素沉著同令色斑形成。例如曬斑同老人斑等等,通常都係由陽光引起。呢啲色斑通常出現係面部、手臂等暴露係陽光下嘅部位。所以,大家係戶外活動時一定要注意防曬,避免長時間暴露係陽光下啊!

image

  1. 身體激素變化

身體激素有變動都係導致色斑形成嘅原因之一。例如妊娠斑同黃褐斑等,通常都係由孕婦體內嘅激素改變而引起。呢啲色斑通常出現係面部、頸部同手臂等地方。

image

雖然色斑好頑固,但都係有預防同消滅色斑嘅方法嘅!等我教大家3招解決色斑問題,重現亮白無暇嘅肌膚啦!

  1. 注意護膚和防曬

光同紫外線係導致色斑形成嘅重要原因之一,所以一定要注意防曬。戶外活動時,應該搽防曬,避免長時間暴露係陽光下。另外,適當嘅護膚都有助預防色斑形成,可以選用一啲含有維他命C嘅產品減淡黑色素,注意保濕同防曬。

image

  1. Picolaser皮秒激光去斑療程

如果出現色斑,就應該及時消滅,避免越生越多。想徹徹底底去除色斑,就要去做皮秒激光去斑療程!經過一啲研究之後,我發現到Oasis medicalPico4Genius皮秒激光去斑療程係市面上性價比最高嘅~佢地引入咗最新一代嘅Pico4Genius皮秒激光去斑技術,一部同時通過三個FDA權威認證並同時擁有雙脈衝雙波長嘅皮秒激光儀器。除咗去斑,仲有美白嫩膚嘅功效。呢部皮秒激光去斑儀仲會因應色斑深淺進行徹底嘅瓦解塵化,消滅晒面上嘅黑色素,全方位修復肌膚,從而提升肌膚嘅亮白度。配合高能量去刺激膠原蛋白同彈力纖維嘅增生,令我哋嘅肌膚更加嫩白無瑕!心動不如行動,我都預約咗去打斑啦!--> https://bit.ly/3dATqQa

image

  1. 注意飲食營養均衡

最後,日常注意飲食營養均衡對於預防色斑都好重要!我哋應該保持營養均衡,食多啲富含維生素C、E同β-胡蘿蔔素等抗氧化嘅食物,都有助於預防色斑嘅形成。

其實,了解色斑形成嘅原因可以幫我哋更準確咁預防色斑!雖然市面上已經有唔少皮秒激光去斑嘅療程幫大家去除色斑,恢復亮白無瑕嘅肌膚!但係想預防色斑形成,日常嘅保養工作都要做足,咁先可以預防勝於治療啊!

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()