close

相信好多朋友仔面上都有色斑/黑色素沉澱嘅問題,除咗用美白精華或者護膚品之外,皮秒激光去斑pico laser一直都係大熱嘅去斑去印神器!市面上越開越多間聲稱可以做激光去斑療程嘅舖頭,但係唔係間間都適合呢?其實做皮秒激光去斑都有啲注意事項要留意㗎!等我將我一直儲落嚟嘅去斑經驗分享俾大家知啦,等大家做激光去斑嘅旅程唔洗撞板!

image

1.有信譽的醫美中心

首先,我哋應該去揀一間信譽良好嘅醫美中心進行激光去斑療程。始終激光去斑係一種好高能量嘅療程,如果治療師唔熟手,好容易會將高能量重複打係同一個位置,咁就好容易令肌膚留疤紅腫啦!為咗唔好有副作用,我千揀萬揀,揀咗係oasis medical到做激光去斑。因為oasis medical嘅pico4genius選用咗最適合亞洲人肌膚嘅皮秒去斑技術,亦都係一部同時通過三個FDA權威認證嘅pico去斑儀,有哂信心保證!再加上pico4genius係一部超高能量嘅皮秒激光去斑儀,可以直接震碎皮膚表皮層同深層嘅色素粒子,更有效同快速咁塵化色斑同黑色素,可以刺激我哋皮膚底層嘅膠原蛋白同彈力蛋白增生,令去斑效果更明顯!同埋只係

一個價錢$488就包咗pico4genius激光皮秒美白去斑,hifu同埋firmix眼護理 3樣野,以呢間專業嘅醫美中心嚟講真係好抵玩,見我都係長期客仔就知啦!More info --> https://bit.ly/3dATqQa

image

2.注意防曬

另外,做完pico laser激光去斑後,防曬一定要做足!由於長期暴露係陽光下會導致色素沉澱同令色斑形成,加上肌膚做完pico laser激光去斑之後會對光好敏感,肌膚喺太陽下會吸收更多嘅紫外線,甚至導致反黑嘅問題!如果唔想令激光去斑嘅效果消失,或者令色斑更深更嚴重?就絕對唔可以暴曬喺陽光下,仲要記得搽防曬,帶太陽帽同用防紫外線嘅遮,作進一步嘅保護。

image

3. 加強保濕

打完激光去斑之後一定一定要記得保濕,特別係打完之後嗰一個星期!因為做完激光去斑之後,肌膚會變得更加脆弱同敏感,仲會變得比較乾燥。所以一定要幫肌膚底層補充足夠嘅水份先可以達到最好嘅去斑效果!而我一直做開嘅oasis medical有一個幾吸引嘅賣點就係做完pico之後,治療師會根據我本身皮膚嘅狀態去揀返適合嘅精華(例如:保濕、去紋、美白、修護)導入翻去肌底,做完當刻已經feel到肌膚好水潤!

image

4. 避免使用刺激性產品

最後,做完皮秒激光去斑療程之後,記得要避免使用有刺激性嘅護膚品。例如含酸或高濃度維他命C嘅產品,減低肌膚泛紅或者敏感嘅情況。因為酸性嘅活躍度比較高,用完之後好容易導致肌膚更加乾燥!加上皮秒激光去斑會幫助更新肌膚表層嘅角質,所以做完激光去斑都要避免使用磨砂或者去角質嘅產品!

希望以上嘅激光去斑注意事項可以幫到大家啦!夏天就到啦,趁太陽未係好勁之前,大家快啲把握時間做激光去斑,趕走啲色斑啦!

#皮秒去斑 #激光 #淡斑 #雀斑 #荷爾蒙斑 #美白 #皮秒激光去斑療程 #激光去斑 #色斑 #打斑 #分享 #Pico #Pico4Genius #Oasismedical

 

arrow
arrow

    SkyMovies 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()